dinsdag 14 oktober 2008

hoe krijg ik een grote stash?

persoonlijk vind ik mijn stash niet huge.oke,ik heb niet weinig ,maar zelf vind ik het prima.Ik gebruik iedere dag cosmetica, en ik vind het leuk om veel keuze te hebben.Ik kan me voorstellen dat als je alleen af en toe mascara gebruikt,dit mischien veel lijkt.Ik ben niet de enige met zo'n stash -  er zijn honderden vrouwen die vinden met uitgebreide make up collecties op internet.Er is een heel netwerk van beauty addicts! Beauty blogs(waaronder deze :P:D)fora,maar vooral mua is een plek waar deze meisjes elkaar vinden.Als je daar even bij image search 'stash'zoekt, dan zal je zien dat mijn stash niet gigantisch is vergeleken met sommige andere stashes;-pEn zo was het dus bij mij begonnen.Ik vond makeupalley (mua),omdat ik even op zoek ging naar meningen van andere meiden over bepaalde producten.Ik vond het door google,en ondekte de wereld van make up.

4 opmerkingen:

Monique zei

dat plaatje is niet van jou maar van beautygloss.nl net zoals de naam! echt laag dat je dat na-aapt :O

Kim zei

Sterker nog, héél dat artikel is gewoon klakkeloos overgenomen van Masha!

Pink4You zei

dat is van beautygloss.nl en de tekst is gewoon super gekopieerd van beautygloss.nl!!!

BeautyDiamond zei

OMYNGOD
zOO KK ZIELIG BEN JY EH KK AAP
TFOEEE
KK HOER:S
jy bent geena eh kneus
van stargema
kk hoerenzoon
lelijk kind
en je site is niks;)
val dood schat;)
beter voor je leven;)!